صفحه اصلی / اخبار / اطلاعیه صاحبان زمین

اطلاعیه صاحبان زمین

اطلاعیه صاحبان زمین

بسمه‌تعالی

اطلاعیه

همگان مستحضر هستند که مقدار زیادی از زمین‌های شهرک صنفی و تولیدی حضرت ولیعصر(عج) واقع در جاده شهر ری به قرچک بعد از شهرک قلعه‌نو به انتقال و ساماندهی کسبه فلزفروشان ذوبی اختصاص یافته است و تعداد زیادی از اعضاء انجمن صنفی فلزات ذوبی و ضایعاتی استان تهران در آن شهرک زمین خریداری نمودند و ساخت مشاعات شهرک از قبیل خیابان داخل- برق داخل شهرک و آب و گاز به عهده دارندگان زمین می‌باشد.

لازم است ابتدا یک مقدار از کار  مشاعات شهرک صنفی انجام پذیرد تا شهرداری منطقه 20 مجوز ساخت را صادر نماید.

به همین منظور بارها جلسه‌ای هیئت امناء با مسئولین ادارات و شهرداری تشکیل شده است و در آخرین جلسه 17/09/92 با حضور آقای محمود نوروزی و آقای مهدی شیری با اعضاء و پیمانکار و دایره فنی شهرک از بابت ساخت و ساز و برنامه‌های راهبردی تشکیل شدکه در این جلسه مقرر گردید:

1- مجدد تاکید گردید که تمام اعضاء سهم وجه خود را به حساب هیئت امناء واریز نمایند تا دچار جریمه دیرکرد نگردند.

2- از طریق آگهی مناقصه در یکی از روزنامه‌های کثیرالانتشار احتمالاً روزنامه همشهری زیرساخت شهرک از جمله جدول‌گذاری خیابان‌کشی انشعابات آب و برق و گاز به پیمانکار واجد شرایط وگذار گردد.

3- با دفتر اوقاف حاج ملا علی کنی (رحمت‌الله) تفاهم‌نامه‌ایی تنظیم گردید که اعضاء شهرک مذکور بدون اخذ تسویه حساب از هیئت امناء نتوانند ملک خود را به دیگری واگذار نمایند.

بنابراین از کلیه صاحبان زمین درخواست می‌شود علی‌الحساب هزینه مورد نظر را متری چهل هزار تومان تا پایان آذر ماه سال 92 به حساب هیئت امناءنزد بانک ملی واریز و رسید دریافت دارند. در غیر این صورت هیئت امناء و شرکت دناسازه شاد ناچار است جهت جلوگیری از تضعیف حق دیگران دادخواستی به طرفییت صاحبان زمین که سهم خود را پرداخت ننمودند به داور مرضی‌الطرفین قرارداد تسلیم و تقاضای مطالبه اصل مبلغ و خسارت تاخیر را می نماید و پس از آن زمین محکوم علیه فروخته و مطالبات  را از محل فروش زمین دریافت دارند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 33827733  آقای نوروزی تماس بگیرید.

این مطالب را نیز ببینید!

اطلاعیه تاسیس تعاونی

اطلاعیه تاسیس تعاونی: تعاونی تامین نیاز اعضای انجمن صنفی تاسیس گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

Call Now Button